חיפוש

נכנסים לעולם הפרודקט-מרקטינג? הנה כמה כלים שיעזרו לכם

מאז שהתחלתי לפרסם בקבוצת הפמ״מיה, פנו אליי כמה מחברי הקבוצה וביקשו שאשתף אותם במסע שלי ואחלוק המלצות בתחום. לכן, החלטתי לרכז את הצעדים הראשונים שעשיתי אחרי שהבנתי שאני רוצה וצריכה להיות בפרודקט מרקטינג. הנה רשימת הקריאה וההאזנה שלי:

⁠⚡️⁠ הפודקסט פרודקט, מרקטינג ומה שביניהם – של אריאל קדם וגבע תלם > https://open.spotify.com/show/5wBc1BHwUt1cQl4jwedmv1

⚡️ הבלוג של Hubspot - The Ultimate Guide to Product Marketing in 2021. בין מגוון הנושאים שזמינים לקריאה, ניתן למצוא גם את ה- Product Marketing Go-to-Market Kitשהוא באמת Pure Gold > https://blog.hubspot.com/marketing/product-marketing

⚡️ הבלוג של שלי אייזן ליבנה המלכה על זן ואמנות המעבר למקצוע הפמ"מ > https://www.selfmadepros.com/

⚡️ בהמשך לפוסט הקודם שלי - PMM Getting Started Guide by RocketBlocks > https://www.rocketblocks.me/product-marketing.php#guides

⚡️ קורס יסודות פרודקט מרקטינג בלינקדין - Product Marketing Foundations by Brad Batesole > https://www.linkedin.com/learning/product-marketing-foundations

⚡️ סרטון יוטיוב עם טופז איתן התותחית מ-Workiz שמסבירה מה זה פרודקט מרקטינג?

ועוד כמה טיפים:

⁠⭐️⁠ תעברו על תיאורי משרה של תפקידי פרודקט מרקטינג ותדגישו את הכישורים והניסיון שלכם שמתאים למשרה

⭐️ תהיו מוכנים לענות על השאלה "אז מה אתה מחפש"? תערכו הבחנה בין B2C, B2B, סטארטאפ בתחילת הדרך, חברה מבוססת יותר ואיזה עולמות תוכן מעניינים אתכם

⭐️ אין לכם ניסיון? לא נורא! תמצבו את עצמכם כמומחים בתחום. אפשר לסכם מאמר מעניין שקראתם, לשתף מהלך מגניב שחברה עשתה בתחום ואפילו לנתח מקרי בוחן בעצמכם

⭐️ הטלפון המיוחל הגיע והזמינו אתכם לראיון? יופי! It's your time to shine תעברו על הנכסים הדיגיטליים של החברה, תתנסו במוצר, תחקרו אותו לעומק וגם את המתחרים ותענו על כמה שאלות: 1. איך הייתם מתארים את המוצר לחבר שלא מכיר אותו?

2. על איזה צורך המוצר עונה?

3. מיהם קהלי היעד של המוצר? מה הם רוצים? מה הם צריכים?

4. מה יש למתחרים שלמוצר הזה אין?

5. מה הבידול של המוצר שלכם?

אז פמ"מ מנוסים וכאלה שהם עדיין in the making – מה אתם ממליצים לקרוא? מה עזר לכם להיות PMM טובים יותר?


אופיר היא מנהלת מוצר בחברת פיגי ועוזרת מחקר והוראה בבינתחומי הרצליה. היא מתנדבת כמנהלת צוות הדיגיטל של עמותת WE – Women Entrepreneurship הפועלת לקידום נשים בעולם היזמות וההייטק. בנוסף היא גם שדרנית ועורכת תוכן בפודקסט – The F Word תרבות פופולרית מזווית ראייה פמיניסטית ברדיו הבינתחומי.

10 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול