top of page

רוצים להשתתף בעונה 3? ההרשמה כאן

  • תמונת הסופר/תGeva Telem

דורית טורפז, Taboola- על השקות שפחות הצליחו ומה למדנו מהן

בפרק השני בעונה השלישית של הפודקאסט, דורית מספרת בגילוי יוצא דופן על השקת טבולה היי אימפקט, חבילה של פתרונות, מוצרים ושירותים ללקוחות שמעוניינים לייצר חשיפה למותג, ובעיקר על הפספוסים והתובנות שצברה בדרך. ההשקה כללה עבודה מתמשכת של ולידיציה, איטרציות ואופטימיזציה לא רק מבחינת הפונקציונליות, אלא גם בסיפור, במסרים ובפאנל המכירות. להאזנה בנגן הפודקאסטים האהוב עליכם, לחצו כאן.


**בנוסף, בונוס למקשיב מתמיד הלכת שיישאר עד סוף הפרק, דורית מספרת מה עושים (ועשו) בטבולה כשהלקוחות לא מאמצים את המוצר המדהים ששחררת.





40 צפיות0 תגובות

Comments


bottom of page